Ze is geboren .

27 februari 2018 - Brisbane, Australië

Yeeeee onze kleindochter is er .ze heet Cirilla.Bianca.Anny .ze weegt 8pond en 2ons en ze is 55cm.ze is met de vaciumpomp gehaald omdat het wat moeilijk ging .moeder en dochter maken het heel goed .ik was bij haar geboorte en ik kan je zeggen dat het heel speciaal is om je kleinkind geboren te zien worden .ze licht nu lekker bij haar mama aan de borst en drinkt goed .pffff het was een lange maar geweldige dag .mensjes ik zeg lattttttters

1. Hennie:
    27 februari 2018
    Van harte gefeliciteerd met de kleine meid.. 💋❤
  2. Marry Beekman:
    27 februari 2018
    Van harte gefeliciteerd oma❤ nu lekker genieten. Doe mama en papa ook feliciteren van ons. ❤
  3. Ineke:
    27 februari 2018
    Gefeliciteerd oma! Geniet van je kleindochter. Feliciteer Sharona en Jason ook van ons.🍼
  4. Jennij Zegvaard:
    27 februari 2018
    Van harte gefeliciteerd oma en opa met jullie kleindochter🎈🎂🎉🎊
  5. Jolanda:
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleinkind 💕💖💞nu lekker genieten 😍😍😍😘
  6. An:
    27 februari 2018
    Oh wow, gefeliciteerd met jullie kleindochter. Mooi dat ze ook naar je vernoemd is..
    Lekker genieten nu van alles. Dikke kus van ons
  7. Bianca Mahutte:
    27 februari 2018
    Gefeliciteerd oma en opa!!! Nu lekker genieten van deze mooie tijd en verwen Sharona maar goed!! Xxxx
  8. Lia broehuizen:
    27 februari 2018
    Geweldig gefeliciteerd zal zeker een hele ervaring zijn geweest om je kleinkind geboren zien worden geef Sharon maar een dikke knuffel van ons 💋💋💋🍼🍼🍼🎈🎈🎈
  9. Valja:
    27 februari 2018
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter. Wat een mooie naam . Geniet er van en verwen je dochter maar. Feliciteer hun ook van mij.💋💋💋
  10. Lisette:
    27 februari 2018
    Oma en Opa van harte gefeliciteerd met jullie mooie kleindochter. Feliciteer Sharona met haar prinsesje.😘