Laatste blog

29 maart 2018 - Rotterdam, Nederland

Hallo lieve blogvolgers we zijn weer thuisPFFFF Was weer een lange vlucht.vanacht zijn we vertrokken na een heel zwaar afscheid van iedereen maar vooral van onze mooie lieve kleindochter cirilla en onze dochter sharona wat was dat moeilijk om ze achter telaten maar helaas we hebben geen keus .de vlucht ging voorspoedig .Op schiphol aangekomen hebben we de koffers gehaald en zijn toen we de auto opgehaald hadden even bij de mac een broodje hamburger gaan halen en toen echt naar huis .onderweg naar huis kwam het besef dat we echt16000kilometer bij onze kleindochter vandaan zijn dus dat was weer janken en thuis aangekomen wachten mijn zus claudia en zwager Richard ons met openarmen op daar was ik ontzettend blij mee .larry is ook thuis maar dat arme kind is zo ziek dus die is maar heel even beneden geweest .maar ik was wel heel blij dat ik hem weer even in mijn armen kon sluiten .nu even een beetje bij komen en dan naar bed en morgen de koffers uit pakken want daar ben ik nu toch echt te moe voor .ik wil iedereen nog even bedanken voor het volgen van mijn blog en voor jullie leuke en lieve reakties op mijn blog ik vond het heel leuk om te doen .dank jullie wel .lattttttttters

1. Piet:
    29 maart 2018
    Welkom thuis... grtjes ons...
  2. Hennie:
    30 maart 2018
    Welkom thuis. Vond het heel leuk om je blog te volgen. Heb er van genoten. Thanks..💋