Laatste avond redcliffe

23 maart 2018 - Redcliffe, Australië

Eigenlijk zouden we donderdag al teruggaan naar sharona en jason maar het is zo heerlijk hier in het appartement dat peet voor stelde om bij de receptie tegaan vragen of we nog 2dagen langer in het appartment konden blijven,na wat rondbellen konden we nog blijven yeeeee.Morgen gaan we dus terug naar sharona jason en de kids om daar de laatste 5dagen door te brengen en nog even van iedereen tegenieten maar voor al om nog even wat tijd met ons prinsesje door tebrengen .pfffffff we willen niet naar nederland terug 😢😢😢maar we moeten wel en we hebben nog een kind dus we kunnen niet anders .Vandaag heerlijk wezen ontbijten met peet sharona cirilla en mijn nicht birgitte en haar dochter .zeg maar een soort van afscheids ontbijt .Het was heel gezellig en we hebben er dan ook een paar uurtjes gezeten .het afscheid was weer emotioneel dhuuuuu .daarna nog even naar ons appartment terug om samen mey sharoonnog een spel tedoen en daarna,heeft peet haar terug naar huis gebracht dus zover deze dag .lattttttttters

1. Lia broehuizen:
    23 maart 2018
    Ach ja aan alle goede komt een eind, geniet nog van die paar dagen die jullie nog hebben.