Australie2018

3 februari 2018 - Rotterdam, Nederland

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover.dan ga ik de lange reis naar sharona maken pfffff ik ben poep nerveus .maar voor dat ik ga heb ik nog het 1 en ander te doen .ik moet mijn nagels nog laten doen de kapster komt nog nog even de laatste dingen halen .pfffff streeeeeeeeeess.maar komt goed ik denk dat ik pas in het vliegtuig rust heb .

1. Piet:
    He Bianci..en Pieter... je hoeft helemaal niet in te loggen. Gaat vanzelf
  2. Lia broehuizen:
    Kijk er naar uit naar je verhalen en natuurlijk de foto's 😘
  3. Lia broehuizen:
    3 februari 2018
    Wens jullie een goede reis en geniet ervan
  4. Lisette:
    Wat leuk ik ga je zekers volgen 😗
  5. Ineke:
    3 februari 2018
    Spannend hoor! Als ik jullie niet meer zie goede reis! Kijk uit naar je verhalen en je kleindochter😍
  6. Hennie:
    Goede reis en geniet ervan 😘
  7. Claudia:
    4 februari 2018
    Lief zusje en lieve zwager.Ga heerlijk genieten. Het mooiste wat er bestaat is oma en opa worden.En ik weet 100% zeker dat dalijk die kleine meid geen betere oma en opa kan wensen.Dat hebben jullie al laten zien bij onze kleinkind.Nou lieffies wij gaan alles volgen.Heel veel kusjes en love,s van ons.😍😍😘😘