Laatste dag

28 maart 2018 - Clontarf, Australië

Vandaag is het de laatste dat we bij sjarona en jason en hun mooie gezin zijn😭😭😭.we zijn nog even extra aan het genieten van onze kleindochter cirilla .sharona en jason geven ons gelukkig de tijd om even met cirilla alleen tezijn dank je wel sharoon en jason hier zijn we zo blij mee .Ik heb cirilla net lekker in bad gedaan en na het aankleden heeft opa haar heerlijk geknufelt en de fles gegeven .Nu lekker kroelen en onze tranen wegslikken .de restvan de tijd gaan we van sharoon jason en anouk genieten ja en nog steeds ook van cirilla .vanavond gaan we rond 23.00u naar het vliegveld .Dat gaat het het zwaarste moment can ons leven worden .ik stop nu wat we zitten hier tejanken lattttttttters

1. Hennie:
    28 maart 2018
    Geniet van en met elkaar..💜
    Goede vlucht terug💋
  2. Marry Beekman:
    28 maart 2018
    Nog ff genieten van elkaar😘 en een goeie reis terug😘
  3. Piet:
    28 maart 2018
    Geniet er van en Veilige reis terug.
  4. An:
    Ahh klote hè..
    Leef met jullie mee. Veel sterkte met afscheid nemen en een hele goede vlucht terug xx
  5. Claudia:
    28 maart 2018
    Ach lieverds.geniet van jullie laatste dag,bij jullie kids.love jullie heel veel.😍😘😭😭😘
  6. Lia broehuizen:
    28 maart 2018
    Wij voelen met jullie mee, geniet nog van die laatste uren van elkaar.
    Wij wensen jullie een goede vlucht terug 💋💋💋
  7. Martine:
    28 maart 2018
    Zo moeilijk deze dag probeer er toch nog een beetje van te genieten. Straks weer in je eigen huis is ook fijn. Hele goeie vlucht en veilig weer thuis 😍💞🍀😘😘😘
  8. Petra:
    28 maart 2018
    Een moeilijke maar mooie dag..geniet van elkaar en een dikke knuffel voor jullie straks! Sterkte en liefs❤
  9. Jolanda:
    28 maart 2018
    Geniet er nog even van en een goede reis 😘😘