Druk

2 maart 2018 - Brisbane, Australië

Hallo iedereen even weer een verslagje uitbrengen .druk druk druk .hihi .het gaat heel goed met sharona en cirilla .cirilla is echt een tevreden baby .sharona heeft heel erg haar best gedaan om de kleine borstvoeding tegeven .maar ze had bijna geen melk .zeg maar gerust dat haar melkfabriek leeg is dus dan maar fles voeding en dat gaat heel goed 🙆🙆👶👶.voor de rest gaat het zijn gangetje en begint iedereen zijn draai tevinden .nou ja iedereen pffff jason zijn dochter anouk is 13jaar en jaloers op de baby vanwegen alle aandacht die ze krijgt .dus,dat knettert regelmatig pff .het is,nog steeds poep heet dus dat gaat ook lekker en voor de rest is het voor al genieten van alles en van elkaar .nog 2 nachtjes slapen en dan komt eindelijk mijn mannetje ik denk dat ik hem opvreed op het vliegtuig als hij er eindelijk is,.en dan snal naar sharona en cirilla 🎉🎉🎉🎉🎉💕💕💕💕👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶

1. Lia broehuizen:
    2 maart 2018
    Maar is wel leuk druk toch, blij dat het zo goed gaat en ach er zijn er meer die met de fles groot zijn geworden.
    Denk dat Peter ook heel erg er naar uit kijk dat hij eindelijk bij jullie kan zijn.
    Hier is echt heel heel koud brrrrr
    Leuk weer wat van je te horen kijk uit naar je volgende verslag.
    Groetjes daar aan iedereen dikke kus
  2. Claudia:
    2 maart 2018